KeXx
Medlem
Det finns, Hugo Junkers Lounge, som jag tycker är helt okej. Ligger på B-gateNu har jag varit i Düsseldorf och precis boardat samma plan igen. Orkade inte leta efter lounge (om det finns?).
Det finns, Hugo Junkers Lounge, som jag tycker är helt okej. Ligger på B-gateNu har jag varit i Düsseldorf och precis boardat samma plan igen. Orkade inte leta efter lounge (om det finns?).
Skål från Al Mourjan, Doha!
Bangkok med A380, så det blir barhäng i luften i nattHärligt. Vart är ni på väg?
nice, är också i Bangkok just nu. Har ni tid att mötas upp för en drink får ni höra av erBangkok med A380, så det blir barhäng i luften i natt
Trevligt! Vi hör av oss via PM runt torsdag lunch för mini BC-träff på torsdag kväll. By the way - hur länge är du i Bangkok?nice, är också i Bangkok just nu. Har ni tid att mötas upp för en drink får ni höra av er
Låter grymt. Jag åker till Singapore på fredag och sedan kommer jag tillbaka på måndagen för ytterligare två nätter i Bangkok.Trevligt! Vi hör av oss via PM runt torsdag lunch för mini BC-träff på torsdag kväll. By the way - hur länge är du i Bangkok?