KeXx
Medlem
Det finns, Hugo Junkers Lounge, som jag tycker är helt okej. Ligger på B-gateNu har jag varit i Düsseldorf och precis boardat samma plan igen. Orkade inte leta efter lounge (om det finns?).
Det finns, Hugo Junkers Lounge, som jag tycker är helt okej. Ligger på B-gateNu har jag varit i Düsseldorf och precis boardat samma plan igen. Orkade inte leta efter lounge (om det finns?).
Skål från Al Mourjan, Doha!
Bangkok med A380, så det blir barhäng i luften i nattHärligt. Vart är ni på väg?
nice, är också i Bangkok just nu. Har ni tid att mötas upp för en drink får ni höra av erBangkok med A380, så det blir barhäng i luften i natt![]()
Trevligt! Vi hör av oss via PM runt torsdag lunch för mini BC-träff på torsdag kväll. By the way - hur länge är du i Bangkok?nice, är också i Bangkok just nu. Har ni tid att mötas upp för en drink får ni höra av er![]()
Låter grymt. Jag åker till Singapore på fredag och sedan kommer jag tillbaka på måndagen för ytterligare två nätter i Bangkok.Trevligt! Vi hör av oss via PM runt torsdag lunch för mini BC-träff på torsdag kväll. By the way - hur länge är du i Bangkok?