SeaPlanePilot
Medlem
Inte denna gångHur länge är du där? Jag tar 12:15-kärran till LHR idag nämligen, men jag antar du inte planerat en heldag på Heathrow...![]()
Inte denna gångHur länge är du där? Jag tar 12:15-kärran till LHR idag nämligen, men jag antar du inte planerat en heldag på Heathrow...![]()
okej, då får vi vinka till varandra exakt kl 13:37, när vi passerar varann i luften.Inte denna gångFlyger hem 11:25.
Pfeeeww... Tur ni tog alkohol. Ungarna skrattar ju åt dig annars!Frukost i loungen på Arlanda, frukost i plus på SAS och nu frukost i SAS Gold i Köpenhamn. Det är tur att sonen tog en Tuborg också och hustrun ett glas vin eftersom det ju är den enda sortens "frukost" som räknas här.......
När plockar dom fram laxen ?
Kom förbi och säg hej! Vi sitter vid det runda bordet närmast trappan.Frukost i loungen på Arlanda, frukost i plus på SAS och nu frukost i SAS Gold i Köpenhamn. Det är tur att sonen tog en Tuborg också och hustrun ett glas vin eftersom det ju är den enda sortens "frukost" som räknas här.......
När plockar dom fram laxen ?
Kommer strax ! Är väskvakt just nu.Kom förbi och säg hej! Vi sitter vid det runda bordet närmast trappan.
Är du kvar ?Kom förbi och säg hej! Vi sitter vid det runda bordet närmast trappan.
Yes !! Nu tillbaka efter lite ombokningsdiskussionerÄr du kvar ?
Berätta, bli det direktmaskinen till Stavanger?Yes !! Nu tillbaka efter lite ombokningsdiskussioner