Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skål från loungen på InterContinental Pudong i Shanghai. Här är det lugnet före stormen. Tyfonens öga ska passera om c:a 4hr. Har regnat och blåst mycket idag, men nu är det som sagt väldigt lugnt. Ska bli en spännande natt detta. :)

@Jacob: Flyger du Visby-Helsingfors-Stockholm med Finnair. Bokade du det på en och samma biljett?
Allt bokat på en och samma biljett direkt på Finnairs webbsida. Väldigt enkelt faktiskt. Bagage och boardingkort hela vägen etc. Dock är det bättre anslutningar från Gotland än till Gotland. Jag fick 2:30 i Helsingfors vilket var helt perfekt för att hinna över till Finnairs Premium Lounge.

Blev en Light-biljett, som Sapphire/Emerald får man ett gratis incheckat bagage hur som helst.

SAS Pop up lounge på Arlanda.
Det är långt ifrån överfullt. Inte ens halvhullt.

Jag undrar om vad som har hänt. Vårt flygplan till Hamburg är parkerat vid gaten men det inte använder bryggan.
Fel på bryggan?
rps20150713_063506.jpg

Last edited:
  • Gilla
Reactions: doc
Hälsning från Cathays lounge på Shanghai Pudong (PVG). Första gången jag är här och den är ju oändligt mycket bättre än loungen Qatar använder, men inte alls lika bra som Emirates eller Air Chinas lounger här. Det är jobbigt mycket ljud, då den är helt öppen mot terminalen. Mina förseningar denna resan bara fortsätter. 7hr i Doha, Tyfon i Kina och nu 2hr just nu på MH389 till Kuala Lumpur. Jag skulle träffa en polare i stan ikväll, men det skiter sig ju nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen