Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
I SAS-loungen på Landvetter är det just nu fem besökare och två anställda. Ingen rusning av EBS med familj här alltså. Det har faktiskt aldrig varit så här lugnt och stilla någon tidigare gång då jag har varit här.

På väg med Wideroe till Oslo och sedan vidare till Longyearbyen hoppas jag ...

I SAS-loungen på Landvetter är det just nu fem besökare och två anställda. Ingen rusning av EBS med familj här alltså. Det har faktiskt aldrig varit så här lugnt och stilla någon tidigare gång då jag har varit här.

På väg med Wideroe till Oslo och sedan vidare till Longyearbyen hoppas jag ...

Det var skillnad i morse runt 8-snåret. Då var det ordentligt med folk. Många barnfamiljer.

Jag tror att problemet är störst på förmiddagarna. Det är då jag varit där och sett kaos. Går säkert fler kärror som folk vill med när de ska på semester då.

Jag tror att problemet är störst på förmiddagarna. Det är då jag varit där och sett kaos. Går säkert fler kärror som folk vill med när de ska på semester då.

Det stämmer väl med min bild om att det varit ganska lugnt på eftermiddagarna/kvällarna, för det är då jag är där.
Det kan förklara de olika åsikterna om mängden folk.

Hej från SAS gold CPH. Det är väldigt lugnt här idag.
8c9249acea15a96e9fd8e6bf02b6d4b9.jpg

Det bär av till NYC i em fast först en Düsseldorf T&R. min gamla idol Jonas Birgersson är här idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen