Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Cathay Pacific lounge Bangkok concourse D. På väg till HKG för byte till MNL.
Har varit i inne i Thailand i 15 minuter ungefär. Ankomst med Turkish, in genom tullen, hämta ut priotaggat bagage, upp 2 våningar, incheckning på Cathay, priority lane genom security och tull och sen hit för lite avkoppling medans hustrun shoppar. Effektiv morgon i värmen. :)

God dag från ARN T5 SAS Business Lounge!
Rätt ok bönsallad med biff, inte farligt mycket folk.
Snart bär det av mot LHR!

P.S. finns bagagetaggar! ;-)

Efter många försök med ett oerhört segt internet kan jag hälsa från Premier Lounge på DPS. Den nya loungen har nu öppet sedan den 12 januari. Den är helt okej. Logistiken på den nya flygplatsen är dock helt ogenomtänkt. Det är så snurrigt med allting att man får CDG-vibbar (ja, det är säkert bättre på CDG nu för tiden). Väntar i alla fall på MH850 till KUL. Nu blir det att prova MH business på Boeing 777-200. Trevlig helg!

Stolarna ombord på deras 772 får SAS nuvarande kabin att se modern ut. Men det är rätt bekvämt, enormt med benutrymme och bra service.

Stolarna ombord på deras 772 får SAS nuvarande kabin att se modern ut. Men det är rätt bekvämt, enormt med benutrymme och bra service.
Tja, det var bra utrymme, bekväma stolar och fantastisk service, så jag är mer än nöjd faktiskt. Maten var väl ända som var lite minus, men med tanke på vad jag fått för en kostnad av 1250 SEK för just det segmentet är det fantastiskt!

Hälsningar från SAS-loungen på GOT!
Första gången för mig här. Har tidigare hängt vägg i vägg eftersom jag mest åkt British Airways.
Nu blir det en weekend på ARN så då fick jag passa på att titta in här!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen