Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var det dax för sista lounge besöket på den här trippen CCR LHR
@IPC_Mataveri har nyss flugit hemåt med ett tidigare plan men @Susanne och jag valde 767an nu när BA "uppgraderat" de andra Stockholms flygen

De "andra" planen är ok om man får sitta på rad 1, annars håller jag med om att de är mycket trånga... :(

Låter för övrigt som om ni haft en härlig resa. Välkommen hem till Stockholm, där det är nollgradigt och grått...

We survived! Lyckades sova hela 4 timmar i obekväma ställningar. Trevlig norsk kapten med kraftig amerikansk accent. Nu i Sas Gold Köpenhamn i väntan på flyget till Göteborg.

Hej från Emirates First Class Lounge i Dubai i terminal A.

Har just landat efter EK F Suites på 77W. Vi var 2 pers i kabinen varav den andre faktiskt visade sig jobba på EKs admin.

Största och samtidigt mest öde loungen jag suttit i. Men det är klart - det tar ju 15-20min att gå hela dess längd. Vansinne.
Fin service direkt vid bordet och ala carte osv osv finns i massor. Att man har en helt våningsplan med shopping är ju även det vansinne.

mvh

Hej från Qantas Club på PER!
Strålande vacker dag, +30.
Klockan är 12 och den bemannade baren har just öppnat.
Avgång till SYD om 1,5 h.
Tar en lätt frukost så här innan avresa.
80544d178cc9b2c055e5c4cf42885d6a.jpg

b31edb3b3efa1b7ec1a36b163dc88513.jpg

Qantas Club i Sydney... Ett glas rosé i väntan på flyget till Melbourne om ca 30 min.
Och ett glas mousserande Shiraz....
db642d1c6c85c3674fb949a45738e8ed.jpg

Edit: Känns ännu bättre då man får veta att det utanför Kiruna är runt -39...

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen