D
Dreamliner
Guest
Senator MUC, firar att jag besökt min hundrade flygplats (Dortmund) idag med 3 glas skumpa.
Också i en av Senatorloungerna på MUC, men något senare. Ett tag kvar till 100 flygplatser men plockar två (MUC+DRS) denna korta resa. Blev för min del endast vatten att dricka men lite potatissoppa och en pretzel är aldrig fel.Dreamliner skrev:Senator MUC, firar att jag besökt min hundrade flygplats (Dortmund) idag med 3 glas skumpa.Klicka för att utvidga...
Hej. Det är jag!!! På väg med TK mot varmare länder!TjudöBoy skrev:SAS Gold lounge T5, ser 1 med den stora "original" BC taggen på sin väska men annars tunnt med BC taggar.Kan gästa om behov finnes, sitter väl här till ca. 1330.Klicka för att utvidga...
Olle A skrev:Hej. Det är jag!!! På väg med TK mot varmare länder!Klicka för att utvidga...
Säger detsamma @TjudöBoy ! Nu är vi i loungen i Istanbul. Väldigt trevlig och enormt stor efter utvidgningen. Mat och dryck i överflöd. Snart dags för nästa flight mot Bangkok.TjudöBoy skrev:Trevligt att träffa nya "ansikten" till profilbilder man ser å läser inlägg av på BC.Klicka för att utvidga...
Jag kom nog efter dig då.SeaPlanePilot skrev:Hej från BC-hörnan Arlanda - jag hade hellre velat stanna kvar på MonksKlicka för att utvidga...
Tja, det var bra utrymme, bekväma stolar och fantastisk service, så jag är mer än nöjd faktiskt. Maten var väl ända som var lite minus, men med tanke på vad jag fått för en kostnad av 1250 SEK för just det segmentet är det fantastiskt!agehall skrev:Stolarna ombord på deras 772 får SAS nuvarande kabin att se modern ut. Men det är rätt bekvämt, enormt med benutrymme och bra service.Klicka för att utvidga...