Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Turkish Airlines CIP Lounge på Istanbul utrikesterminal och väntar på flight till Hamburg.
Det blev lite strul när jag försökte att komma in i loungen. I bokningen stod det mitt Miles&Smiles nummet utan status och jag ville komma in med mity SAS EuroBonus Gold (Jag reser i Economy).
Till slut gick det att komma in i loungen genom att skriva ut nytt boardingkort, men då märkte jag att min plats 4F (som jag fick vid intetnet check in) byttes mot 18E.
Jag försökte byta till åtminstone någon plats vid gång eller vid fönster men loungepersonalen hänvisade att flighten var full. :(

LPA,SALA VIP loungen, väntar på SK1820 till ARN
Tyvärr har man spännt papper för fönstren, man ser inte längre plattan, det är någon reperation som genomförs på altanen.

• Gilla
Reactions: doc
Sitter i Turkish Airlines CIP Lounge på Istanbul utrikesterminal och väntar på flight till Hamburg.
Det blev lite strul när jag försökte att komma in i loungen. I bokningen stod det mitt Miles&Smiles nummet utan status och jag ville komma in med mity SAS EuroBonus Gold (Jag reser i Economy).
Till slut gick det att komma in i loungen genom att skriva ut nytt boardingkort, men då märkte jag att min plats 4F (som jag fick vid intetnet check in) byttes mot 18E.
Jag försökte byta till åtminstone någon plats vid gång eller vid fönster men loungepersonalen hänvisade att flighten var full. :(
Du kan annars efterregistrera flygningen till Miles&Smiles om bokningsklassen inte ger poäng till EuroBonus. Poängen trillar in på kontot direkt.

I ANA business loungen på Narita och väntar på en försenad sk984 till Köpenhamn. Om någon är i närheten så hojta till. Kan eventuellt Gästa någon.

Hälsningar från SAS loungen i HEL. Så bär det igen av till CPH. Tydligt att det är sportlov, konstigt tomt här idag.

Hej och hejdå från SAS Loungen ARN T5! Inte så mycket folk; skönt så här på morgonen!
Bär av mot TXL via CPH för ytterligare 4500 poäng på EB-kontot, dags för EBG!

Lufthansa Business Lounge Aten. Var bokad via München hem, men det var försenat ner så jag skulle missa min anslutning. Blev då ombokad via Köpenhamn med Sas. Känns som en nedgradering att få Sas Go istället för Lufthansa Eco...

Fettisdagen firas i SAS loungen GOT...

Attachments

• IMAG0706.jpg
    IMAG0706.jpg
    814,6 KB · Visningar: 152
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen