Hej fran Galleries First T5. Sitter har lite besviken pa BA men ar van med det brittiska systemet att man inte kan gora nagot utanfor ramarna. Anlande med BA fran HEL och har nasta flight till MAN kl 13 - det finns en tidigare flight 10:15 men den kan inte bokas pga for kort connection. Hur som helst, trots 2 segervarv over london och en tur over Oxfordshire sa lyckas jag med den mirakulosa bedriften att ga av planet pa T3, ta anslutningsbussenn, ga genom migrering och security pa T5 pa under 30 minuter. Tankte ju forstas att detta ar min lyckliga dag - men icke, BA vagrar att lata mig komma med detta tidigare plan trots att boardingen inte ar klar. Anledningen given ar att nar det ar 40 minuter kvar ar det OMOJLIGT att andra, det spelar ingen roll hur mycket jag var villig att betala det var helt omojligt. Jag undrar hur omojligt det egentligen ar, t ex om en kandis skulle komma ar jag saker pa att de plotsligt skulle kunna.
Hur som helst, nog klagat - det finns ju trots allt samre stallen an GF att spendera 3 timmar. Om det ar nagon som ar har i krokarna och vill ses sa pinga mig, kan gasta in en.