Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sidder i Al Mourjan Business Lounge i Doha. Kom fra SGN i business og er på vej til CPH med 787 i monkey. De kører promotion her til jul for alle gold card holders som lige nu får lov at komme ind i denne nye, prestigefyldte lounge, også på monkeybilletter. Normalt er guldkort-indehavere henvist til den almindelige business class lounge. Loungen er IMPONERENDE, men jeg kan bedre lide den i Istanbul hvor der er mere atmosfære..

Sidder i Al Mourjan Business Lounge i Doha. Kom fra SGN i business og er på vej til CPH med 787 i monkey. De kører promotion her til jul for alle gold card holders som lige nu får lov at komme ind i denne nye, prestigefyldte lounge, også på monkeybilletter. Normalt er guldkort-indehavere henvist til den almindelige business class lounge. Loungen er IMPONERENDE, men jeg kan bedre lide den i Istanbul hvor der er mere atmosfære..
Husk at spørge efter Krug i baren! :)

Gomorron från SAS Gold ARN T5. Då börjar första av 5 segment på julresan. Idag tar SAS mig från ARN till DUB i SAS Extra SuperDuper EliteClass Plus... Finns här till 09.30.

Hilsen fra SAS gold lounge i CPH. Er i transit til flyveren til AMS (SK1549) klokken 15. Kan gæste 1. BC.se hjørnet er tomt, kun mig idag iflg. gæstebogen. God stemning her i loungen. Jeg elsker den. En af pigerne i køkkenet synger julesange. Pænt med besøgende.

Finnair Business Lounge Helsinki T2. Nyrenoverad, ljus och fräsch med snygg finsk design. Stora flatscreen TVs och förbättrad flightinfo/skärm placeringar.

Maten inget vidare, gryta och ris med lite salladsblad och krutonger. Anständig bar dock, med lite falskbubbel på is. Sannolikt tillåts de inte konkurrera för hårt med det mediokra och svindyra utbudet i avgångshallarna.

Nu börjar Julen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen