Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu i KLM Crown lounge.... Fick en idé om att starta en tråd om när det är okej respektive inte okej att dricka alkohol med hänsyn till klockslag vid aktuell tidpunkt. Steg upp 03:40 imorse och är ordentligt trött. satt bra med en Heineken, men lite dåligt samvete får jag... :cool:
Jag drack sleepy bulldog till frukost senast i T2 vid 8 hugget. Aldrig fel, det som är det sköna med att vars vuxen

En timme till flyget. Sitter i Senator Loungen i Terminal B (FRA). Kollade läget
på bubbelfronten men idag kör man ett italiensk bubbel Ferrari, vilket är klart
bättre än den sekt man serverar ombord på LH.

Jag drack sleepy bulldog till frukost senast i T2 vid 8 hugget. Aldrig fel, det som är det sköna med att vars vuxen
Det ar val mer tillfallet an tidpunkten som avgor det hela. Sitter jag i Galleries First en fredag morgon pa vag hem och ska jobba resten av dagen sa borjar jag ju inte direkt ge mig pa baren, daremot om jag satt dar samma tidpunkt men i vantan pa ett flyg nagonstans pa semester sa skulle jag nog inte tveka en sekund att avnjuta en champagnefrukost.

På väg hem från Helsinki. Nu i Finnairs lounge (Schengen).
ImageUploadedByTapatalk1418827332.892010.jpg

Aurora lounge för mig också. Vad jag hoppas är årets sista resa är nästan slut. Skönt, veckan har varit urusel så långt. Things can only get better...

Jag är seriebesökare där... Den har cider på tapp, lite mousserande etc och hyggligt utbud av sallad och någon varmrätt a la skolbespisning. Över lag helt ok, med öpnna ytor och trevliga sittplatser.
De brukar aven ha baron ottard cognac samt hjortronlikor, och ol pa tapp forstass. Helt okej aven om jag brukar smita genom passkontrollen till non schengen som ar mycket battre.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen