Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Gold lounge i CPH igår kl 07-15: Glemte at tilføje at der var julefrokostanretning med medisterpølse, rødkal, karrysild, sild, hjemmelavet remoulade, ris a la mande, varm leverpostej, rullepølse med mere. Meget veltillavet og god stemning. Jeg havde 8 timers venten så jeg prøvede for 1ste gang hvilerummene: Stor succes, som et hotel med rigtig seng, privat bad, og toilet. Fantastisk lounge! 8 gode arbejdsstationer med skriveborde, telefon, og udsigt over Hilton. Jeg foretrækker faktisk denne lounge fremfor Al Mourjan i Doha som jeg netop kom fra.....

Gomorron från Dublin, där "nästan alla" använder DAA Executive Loungen här i Terminal 1. Nu börjar en resa mot New York med transit i London och Boston samt en övernattning i Washington där jag skall sammanstråla med vapendragaren i kväll :) "I must pace myself today" ;)

Gomorron från Dublin, där "nästan alla" använder DAA Executive Loungen här i Terminal 1. Nu börjar en resa mot New York med transit i London och Boston samt en övernattning i Washington där jag skall sammanstråla med vapendragaren i kväll :) "I must pace myself today" ;)
Kommer passera Dublin på Söndag. Antar att loungen inte är något speciellt?

SAS Guld ARN T5 på väg i GO med SK 2679 till Berlin, träffat @fcx med resesällskap även de skall med samma flyg doc i den främre kabinen.
Mycket folk i lounge.
Bjuds på ett min julbord, lax, skinka, sill, köttbullar m.m

Hmmm, julmat, då är ju den stora frågan om man ska ta sig ut till Arlanda lite tidigare på söndag och äta lite julmat på T5 innan man åker upp till Luleå för julfirande, för jag antar att det inte gått så långt att det kan finnas köttbullar och skinka även på T4.
Å andra sidan så lär det väl bli en del julmat under den kommande veckan ändå...

Testar Dubais nyaste flygplatslounge, den blott två månader gamla "Lounge at B" i Terminal 3.

Supermysig, inredd som en spansk tapasrestaurang med stearinljus, bra buffé och en kypare som serverar viner och drycker vid borden. Inte så många som hittar hit eftersom skyltningen i terminalen inte är på plats än. Men hit kommer jag gärna tillbaka! :)

Sitter i GVK loungen i Mumbai med utsikt över BA pippin som skall ta mig till London. En alldeles lysande lounge, fin inredning, bra med mat och bra service förstås. Fick ett "Indiskt" Boardingpass för min BA flight.
Indisk Boarding pass.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen