Sitter i Huddinge just nu och här dimman väldigt tät. Knappt man ser byggnaden på andra sidan vägen. Hoppas det är bättre sikt på Bromma, så du kommer iväg.Sitter i Malmö Aviation Express lounge på GOT med en kaffe och lite naturgodis. På väg till Stockholm för kvällens festligheter. Tydligen dimma kring Bromma som kan påverka min flight, skrevs det i SMS. Ingen gate än. 30 min till avgång.
Sitter i Malmö Aviation Express lounge på GOT med en kaffe och lite naturgodis. På väg till Stockholm för kvällens festligheter. Tydligen dimma kring Bromma som kan påverka min flight, skrevs det i SMS. Ingen gate än. 30 min till avgång.
När jag lämnade Landvetter för en timme sedan fanns det ingen dimma alls.... det går fort ibland....Dimma även på GOT.
![]()
Nu annonserat att det är landningsbart på Bromma, dock mycket trafik i kö och vi står kvar på backen. Livetråden kanske börjar på BMA kl 17. ;-)
Ingen dimma 14:30 när vi skulle lämnat...När jag lämnade Landvetter för en timme sedan fanns det ingen dimma alls.... det går fort ibland....
OK. Vi får lösa det i så fall. Jag kan börja kl 17 i så fall, det viktiga är från kl 18 och framåt.Ingen dimma 14:30 när vi skulle lämnat...
Just nu säger de att vi borde kunna lyfta om 15 min. Landar isf 16:45... Nån annan får dra igång Livetråden 17:00 @Martin Björnström