Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Premium Lunge HEL nu, Varmrökt lax, sill, rostbiff och potatissallad. Mimosa som dryck.
Helt ok lounge, liten men naggande god.
Synd att man inte har tid att testa bastun.

Sitter i Malmö Aviation Express lounge på GOT med en kaffe och lite naturgodis. På väg till Stockholm för kvällens festligheter. Tydligen dimma kring Bromma som kan påverka min flight, skrevs det i SMS. Ingen gate än. 30 min till avgång.

• Gilla
Reactions: doc
Sitter i Malmö Aviation Express lounge på GOT med en kaffe och lite naturgodis. På väg till Stockholm för kvällens festligheter. Tydligen dimma kring Bromma som kan påverka min flight, skrevs det i SMS. Ingen gate än. 30 min till avgång.
Sitter i Huddinge just nu och här dimman väldigt tät. Knappt man ser byggnaden på andra sidan vägen. Hoppas det är bättre sikt på Bromma, så du kommer iväg.

Hoppas du kan ta dig till Bromma - sitter på kontoret, vid Hornstull (under inflygningsleden), och det är riktig tjocka här!

Dimma även på GOT.
99bb33603811813de2704aa3e1fe0ac8.jpg

Nu annonserat att det är landningsbart på Bromma, dock mycket trafik i kö och vi står kvar på backen. Livetråden kanske börjar på BMA kl 17. ;-)

• Gilla
Reactions: doc
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen