NotRyan
Medlem
Fiskfrikadellerna är läskiga....Hade 10ggr hellre ätit det än fiskfrikadellerna som serverades på ARN idag.![]()
Fiskfrikadellerna är läskiga....Hade 10ggr hellre ätit det än fiskfrikadellerna som serverades på ARN idag.![]()
OT: Jeg har drømt og drømt om disse fiskefrikadeller, som alle elsker at hade. Alene af den grund vil det være synd om de forsvandt. Jeg har ledt og efter dem og håber inderligt at møde dem snart. Vi må bruge det til noget - måske kan de indgå i et BC.se slogan? Eller vi kunne rejse et nyt monument over SAS? Lave en lille elegant kopi som brystnål og uddele guldfrikadellen til årets profil her på BC.se? Tænk, hvis den forsvandt - så skulle man jo finde på noget andet som overtager førstepladsen i läskighed ? Indse det, verden ville være fattigere uden denne fiskefrikadelle. Måske kan man vænne sig til den, opbygge en vis fortrolighed og venskab. Og bruge den som reference når man skal teste andre tvivlsomme madudbud i loungen. En 0-reference...Rønnebærene er sure, som ræven sagde...Fiskfrikadellerna är läskiga....
Fiskfrikadellerna är läskiga....
Om du vill kan jag buda över ett gäng fiskfrikadeller till dig i Vietnam. Sätter en hundring på att de alltjämt är i samma (läs: bedrövliga) skick vid ankomst till Vietnam som när jag skickar dem från Köpenhamn. Det ser nog konserveringsmedlerna till.OT: Jeg har drømt og drømt om disse fiskefrikadeller, som alle elsker at hade. Alene af den grund vil det være synd om de forsvandt. Jeg har ledt og efter dem og håber inderligt at møde dem snart. Vi må bruge det til noget - måske kan de indgå i et BC.se slogan? Eller vi kunne rejse et nyt monument over SAS? Lave en lille elegant kopi som brystnål og uddele guldfrikadellen til årets profil her på BC.se? Tænk, hvis den forsvandt - så skulle man jo finde på noget andet som overtager førstepladsen i läskighed ? Indse det, verden ville være fattigere uden denne fiskefrikadelle. Måske kan man vænne sig til den, opbygge en vis fortrolighed og venskab. Og bruge den som reference når man skal teste andre tvivlsomme madudbud i loungen. En 0-reference...Rønnebærene er sure, som ræven sagde...