Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Thai royal silk i Bangkok...
Sen eftermiddag här och ingen skumpa och inget vin att tillgå :-(

Sitter i Galleries T3 på London Heathrow och blickar ut över två SAS kärror samtidigt som en Air Canada 319 rullar förbi. Andra gången jag ser denna nu (senast i Juni. Vart gårt den?

Och hälsningar från AA Admirals Club på London Heathrow T3! Lite Lounge-skuttning här i väntan på AA079 till Dallas/Fort Worth och sen vidare till Houston

Tack för infon @Dr. Miles! Lärt mig något nytt idag också :) Frågan är ju nu då, vem flyger till St. John... Verkar ensligt och isolerat men de tär väl fiske m.m. där.

Hur mycket kostade det?
Gick på 2.800 kr + grundbiljetten som jag betalat 1.200 för. Idiotaffär visade det sig då det inte var de nya 2+2 config med riktiga businesstolar utan endast blockat mittsäte och standardstolar. Maten var god dock men inte värt pengarna. Man lär sig av sina misstag. Bokningsklassen blev J.

Jag har uppgraderat med poäng en gång men då såg jag till o fråga om det var nya eller gamla business class. "It is real business, not the fake one" fick jag som svar. :)

Frukost i finnairs nya lounge. Lite lagom sur efter att blivit nekad fast track med motiveringen att BY inte har fast track i helsingfors.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen