Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Guldloungen på T5 i väntan på resa till Seoul via Istanbul, hektiska dygn då jag endast ska vara i Seoul 13 timmar innan det är dags att åka tillbaka. Marie Lehman sitter i BC-hörnan.

Last edited:
Sitter i Guldloungen på T5 i väntan på resa till Seoul via Istanbul, hektiska dygn då jag endast ska vara i Seoul 13 timmar innan det är dags att åka tillbaka. Marie Lehman sitter i BC-hörnan.
Gud vad jobbigt :) En kollega fick åka till Auckland för att lämna över ett dokument. Han tyckte det kunde mailas, men det kunde det absolut inte. Så han bokade fram och tillbaka och när han lämnade över dokumentet så sa dem: "Aha, okej, det där fick vi i mailen i förrgår." Sen åkte han hem med vändande plan...

Gud vad jobbigt :) En kollega fick åka till Auckland för att lämna över ett dokument. Han tyckte det kunde mailas, men det kunde det absolut inte. Så han bokade fram och tillbaka och när han lämnade över dokumentet så sa dem: "Aha, okej, det där fick vi i mailen i förrgår." Sen åkte han hem med vändande plan...
Kanske borde @SAS404 starta ett företag som erbjuder sådana tjänster:) Har ett möte på 4timmar som jag bara måste vara med på, surt men så är det. Hade ursprungligen en Swiss F-biljett, men pga pressat schema var jag tvungen att åka så tight som möjligt och då blev det Turkish i C-klass. Ska iofs bli trevligt att prova nåt nytt, men inleasat plan påvägen hem bådar inte gott, och det är ju inte Swiss F.

Tackar, jag vill ju dock inte stanga av den jamt da den hjalper till ibland..... Det galler ju som sagt att inte skicka utan att kontrollera.

Nu sitter jag med en kopp kaffe i Galleries North. Vad ar det som far sa manga att saga att Galleries ar sa bra? Nu ar jag ju dock inte i Galleries First sa detta galler den vanliga. Den pa T3 ar helt OK, men pa T5 ar det alltid packat med folk, man far leta efter nagonstans att sitta och det ar omojligt att hitta nagonstans med ett eluttag. Maten ar aven den en besvikelse da det alltid ar den brittiska Carb feast som galler, speciellt frukosten som serveras just nu.

Nog med klagande, en timme till flyget hem och sen en hel vecka med jobb hemifran. Ska bli otroligt skont med en vanlig vecka hemma med familjen.

Jo jag har ocksa hort att South ar battre, men jag tyckte det var lika packat dar. Nu ska jag aka med domestic UK sa gaten ligger vid North och jag orkar inte ga sa langt som South.....:)

Galleries Club North har jag aldrig varit i. Det är det södra komplexet folk pratar om och jag tror oftast det är Galleries First man tänker på. Men visst är det mycket folk i loungerna i T5. På så sätt är T3 bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen