Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon från Menzies Business Lounge, Arlanda T5. På väg till Lunden och Copenhagen Cup och V75. :)

Hälsningar från Turkish-loungen i Istanbul. Mitt första besök sedan utbyggnaden och det känns riktigt luftigt här nu, i synnerhet på bottenplanet där det finns gott om lediga förvaringsskåp vilket ofta är svårt att få i den "gamla" delen. Bilbanan verkar dock ha lite tekniska bekymmer men man kan ju inte få allt...

Sitter i SAS-loungen på T4 ARN. Är bokad på det sena flyget (22.40) upp till Luleå, men kom tidigt till Arlanda, så frågade servicecentret om det gick att få åka med en tidigare avgång istället (är bokad på absolut billigaste Go-biljetten köpt i en rea för ett tag sen), och är nu på väntelista för avgången 21.20 istället. (Den är visst fullbokad, så jag hoppas att någon inte kommer.)

Gick inte vägen, utan sista passageraren dök upp i sista minut, så nu är jag tillbaka i loungen igen och väntar på ursprunglig avgång.

Sitter i SAS-loungen på T4 ARN. Är bokad på det sena flyget (22.40) upp till Luleå, men kom tidigt till Arlanda, så frågade servicecentret om det gick att få åka med en tidigare avgång istället (är bokad på absolut billigaste Go-biljetten köpt i en rea för ett tag sen), och är nu på väntelista för avgången 21.20 istället. (Den är visst fullbokad, så jag hoppas att någon inte kommer.)

God morgon från UA loungen Narita, i väntan på SK 984. Skall bli skönt att dra hemåt, när man börjar prata med sig själv på hotellrummet har man varit ute för länge:p

nulägesstatus:
Japan 007.jpgJapan 008.jpg

Har väldigt svårt hälla upp en Becks från tappen utan att den svämmar över. Lufthansa Senator Lounge, Berlin Tegel.

Beror inte på berusning utan mer för att det verkar vara något av ett konststycke...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen