Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snabb vända i ARN T5, SAS Gold Lounge, innan boarding till Malta med SK 1845.
Mycket folk i farten, då det är två USA-flyg på gång.

Nu syftar jag ju mer på vad en businesslounge på en halvstor flygplats rimligtvis kan förväntas ta in (snarare än mina egna personliga preferenser). Och allt bortom Famous Grouse, Red/Black Label, Grants och Ballantines (som man finner i lounger i tid och otid) ser i alla fall jag som ett steg upp.

Absolut ett bra utbud jämfört med vad man brukar se, jag skulle dock gärna se lite mer exklusiv single malt
Det finns mycket single casks från mindre buteljerare för runt 500-600 kronor flaskan, 27 årig Longmorn buteljerad av Whiskybroker som ett exempel. Skulle bli grymt imponerad om det fanns en eller flera single casks att välja på :)

Silverkris Lounge på LHR T3. Första gången här, inte dumt att ha möjlighet till omväxling från SAS London-lounge ibland. Men det kan nog bli efterrätt där innan flyget mot CPH 1700. :rolleyes:

SAS business Landvetter, 5-6 pers här. Strax dax för en snabb visit LHR i SAS plus... antar det är nya service konceptet..så blir intressant att se om man får riktiga glas igen då :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen