Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, hoppas den avgår som den ska! De har haft något problem här i Bremen så bl.a. en inbound fick landa i Hannover och några inställda pga det.

Min SK622 ska dock vara ok. Ska byta i CPH för 22.45:an till ARN.
Ser ut som jag klarar mig. Det blir Lufthansa regional med en CRJ, tror den går Trieste - MUC hela dagen så det borde gå bra :)

God tur på din hemresa!

Sitter i KAL lounge på LAX och surfar lite, tänkte testa den innan jag tar mig vidare till Star alliance loungen.
En rätt ok lounge med mycket sittplatser och ännu fler el och USB uttag.

Nu sitter jag i Star alliance loungen, en mycket trevlig lounge med många olika områden. Terasser både ute och inne, flera barer och bufféer. Det ända som är sämre än KAL loungen är att spritsorterna genomgående är billigare,
Jim beam istället för Jack, Red JW istället för Black.

Ska bli skönt att komma hem efter en hektisk vecka i USA.

Så sitter i Fukuoka Lounge i ja just det.. Fukuoka. Väldigt lugnt, en ganska så halv trist lounge, ingan fönster och mest bara massa fotöljer och inga fönster tyvärr. Men det funkar... dock fanns det inte så mycket och käka... bara någon konstigt inplastat giffelaktigt bröd, och så snabbnudlar så klart. Man kunde oxå om man ville, blanda till sig Knorrs majssoppa gjord på pulver. ;) mums...
Dricka så fanns det så klart te och kaffe, cola och lite olika juicer, några sprit sorter oxå...
Ska med Dragonair flighten över till HK igen och sen vidare med CX till London...

Nu sitter man i Hong Kong loungen The Wing, tro jag det är... Lugnt och fint även här. Rätt soft lounge, har ju inte testat de andra förvisso...
Lite smått och käka om man inte vill trava upp en trappa och ta en middag. :)
Väntar på CX251, ska ta mig till London...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen