Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
United Global First Internationella terminalen vid G-gaterna på SFO.

Detta ska tydligen vara en förstaklass-historia? Har jag kommit rätt??

Det är samma government cheese som vanligt, dock en buffé med ofräscha (gamla) frukter, sushi, samt en self-serv bar. Baren innehåller bara billiga varor och flera flaskor är tomma..... Kaffeautomaten med pulverkaffe slår spiken i kistan för detta ställe rent matmässigt.

Dags för en pepper-jack tror jag, till detta en Dasani-vatten!

mvh

SWISS Business Lounge Geneva, väntar på LX1232 till Arlanda. Påväg hem efter en kort men trevlig vistelse i Schweiz. Senator Loungen är ett litet trångt rum utan fönster, så jag valde den rymligare Business delen istället. Utbuden är ungefär desamma.

Concorde First på Heathrow i väntan på first flighten BA 285 till SFO från del 2 av Colombo dealen i sept förra året. Då jag och min vän är freak av cognac blir det Otard XO med utsikt ut över start och landingsbanan och väntar med njutning att borda.

GOT SAS lounge i väntan på flyg till CPH 15:30. Jag har aldrig någon penna med mig till boken, så jag får klottra här. =)

Sitter med två andra i bc-hörnan som i alla fall sneglar på min tag.

Sitter i Senator loungen, Terminal 2, MUC i väntan på LH1940. Inte många BC taggar här :)
Jaha, hoppas den avgår som den ska! De har haft något problem här i Bremen så bl.a. en inbound fick landa i Hannover och några inställda pga det.

Min SK622 ska dock vara ok. Ska byta i CPH för 22.45:an till ARN.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen