Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bangkok och BA loungen skall åka BA 010, flygningen är 3 timmar sen
Se även flygbiljetter EU förseningstråden
Här serveras det Engelsk frukost med bröd och ost. Inte i tråden utan i loungen!

CDG Terminal 1 - SAS Business lounge. Inte mycket till utbud men väldigt lugnt o skönt. På väg hem via OSL.

SAS Gold Lounge Arlanda. Väntar på LX1233 till Geneve. Ser fram emot en varm och solig eftermiddag nere i Schweiz.

Guld i Cph. Måste ha träffat på en av SAS suraste medarbetare idag (och det säger inte lite...). Hon heter Elisabeth, närmre pensionen och jobbar i loungen. Maken till stressotålig och icke service-minded personal har jag aldrig varit med om. Jaja, får hoppas de har en upgrade vid gate, för enligt Elisabeth kunde hon inte göra något alls från loungen, inte ens se platstillgång!

United Club i Las Vegas vid D-gates.

Ingen access med Domestic First (utan status) på United så man fick dra fram ett star goldkort om man inte hade *G inlagt på bokningen.

Loungedraken var helt konfys när jag förklarade att jag hade flertalet frequent flyer kort och registrerade flighter beroende på intjäning mellan dessa.

Här är det annars ganska illa: I baren kostar det pengar, gratis får man thermoskaffe och government cheese.

mvh

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen