Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
God kväll från SAS Gold Lounge ARN T5, BC-Hörnan, som nu även agerar sport-hörna. Sverige-Tjeckien 4-0 just nu, visas på TV:n. Varmt som attan härinne men ganska glest med folk. Lugnet efter stormen känns det som.

God Natt från en gemensam lounge som TK med flera använder sig av i ett kallt, blåsigt och regnigt Dubai. Åskan har iaf slutat. Nu ska här sovas i C och frukost planeras i nya TK loungen i Istanbul.

Gå till Diners lounge, den är så mycket bättre än *A-loungen du är i nu.

Edit: Fast du är ju inte kvar ser jag, då TK lyfter 3:35, alltså om 25 minuter. :)

God morgon från en lugn ANA Lounge Satellite 5, Terminal 1 på Tokyo Narita. Nudelbaren är under renovering. Väntar på SK984 mot CPH. Ingen cash upgrade möjlig, så det blev 25 000 EuroBonus-poäng från Plus till Business. Tydligen buss ut till planet…

Frukost i SAS Gold lounge ARN inför vidare färd till Rom via CPH. Hade grundat med en skål gröt i hemmet men det var visst havregrynsggröt här också... Mycket skandinaviskt!

Platinium Premium (First Class) Lounge in JNB. Fantastiske dekorationer og design. Masser af plads. Man bestiller varme retter fra menukort. Soverum. Udsigt over lufthavnen. Taittinger champagne.
SAA business class lounge JNB. Meget travlt her, mere end 200 mennesker. Mere beskeden end Platinium, ovenfor, men stadig et godt produkt med aktive bartendere (der ved hjælp af lidt charme) gerne henter en Taittinger eller en beef-steak til mig fra naboloungen :)

Gå till Diners lounge, den är så mycket bättre än *A-loungen du är i nu.

Edit: Fast du är ju inte kvar ser jag, då TK lyfter 3:35, alltså om 25 minuter. :)

Tack för tipset ska prova detta nästa år... TK lyfte tyvärr en timma för sent så det blev stressigt värre och jag fick bara 5 min i nya CIP.

Sen frukost i United Club, Hongkong. Imponerad av utbudet och atmosfären i denna lounge.

Utmärkt utsikt för den flygplansintresserade - exotiska widebodys i mängder!

Tänkte även titta in i Virgin Club House här bredvid innan jag beger mig mot Taipei med Eva Air.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen