Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från SAS-loungen på ARN. Lugnt och behagligt på ARN denna julafton 2013. På väg till BKK via IST med Turkish airlines. Passar på att önska alla en riktigt god jul!

Har folk något anant för sig än att resa en dag på året? ;)
Trevlig resa och god jul!

Tack för det! Jag flyr julstressen helt enkelt.... :cool: så här strax efter "Kalle" ber jag att få hälsa från CIP lounge i Istanbul. Lagom med folk.... Turkish gjorde en fin insats från Stockholm. Inga tveksamheter kring säkerheten och ombordbesättning som var på gott humör... Återkommer med en recension av Turkish framöver....

God fortsättning på julen önskas från SL CPH. Även lugn stämning idag. Noll personer i kö till fasttrack osv.

Ny laddning BC-tags på bordet. Trevligt att äntligen få lägga vantarna på en sådan! :)

Hälsningar från Senator lounge på ZRH. Har nån timme här innan jag fortsätter mot Bangkok.

God fortsättning på julen!

På plats i SAS gold lounge CPH. Här till ca 15. Kan gästa en. Det är öde i BC-hörnan.
EDIT: satte mig i stora salen, då det kändes för öde i BC-hörnan.

Last edited:
Bordat. Folk bråkar längre bak i planet. Kanske är det julstressen? De tankar planet och då får man inte knäppa säkerhetsbältet, varför det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen