Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asiana Incheon Business Class Lounge igår kväll, riktigt trevlig lounge, lite tunt på mat sidan så tur man bara var törstig :rolleyes:! Nu efter ankomst 0345 till IST Ataturk sitter jag och äter oliver och beundrar Turkish Airways Lounge, stor som få, men efter omtanke har de lyckats få till det bra med samma koncept: Drink, Snacks, Mat osv. på olika stationer i loungen.. CPH Nästa...

Får börja med att be om ursäkt till alla som var tvungna att stå och vänta på mig i business/guld incheckningen på Landvetter nyss. Vet att många suckade och hade sig. Dock försökte vi checka in min väska hela vägen till Bangkok via fyra flyg och den sista flyget hoppade ur hela tiden. Tog drygt 5-6 minuter innan vi gav upp och jag får checka om bagaget borta i Beijing.

Nu sitter jag iaf i den ganska tomma loungen. Bara jag, en till resenär och en som dammsuger. Någon som vill bli gästad är det bara att höra av sig :) sitter här en dryg timme till

Lounge stopp nummer tre på detta dygnet.. Med stor förhoppning på flighten från IST under morgonen hoppades jag på access till Scandinavian Lounge på arrival, guldmedlem som man är. Men sura arga tanten bakom disken sa att det får man bara göra på SAS Longhaul arrivals... Så nu sitter jag och muttrar i CPH Business lounge (DKK169) och väntar på att frugan skall landa från PVG.

Cheers

Hej från en nästan helt tom Schengen SEN lounge i Wien. På väg med OS till ARN om 3 timmar...

De har väldigt gott bröd, och en hel del sprit om man gillar det. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen