Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

sembl

Medlem
Visa bifogad bild 22750 Sitter i SAS loungen på Heathrow. Ska snart gå över till Singapore Airlines lounge. Är här till kl 15 local time. Träffade en Super trevlig kvinna på resan hit. Hon var en medveten resenär precis som vi, så jag tipsade om BC.se och bytte visitkort. Kanske har vi en ny medlem snart. :)

EDIT: Vad är tanken med placeringen av BC-banderollen?
EDIT 2: otroligt dåligt att inte vända på bilden jag vet! Men kör i mobilen. Sorry.

Synd att vi missade varandra. Var i AA flagship en snabbis innan det var dags att boarda AA 101
 

Senator

Moderator
AA Flagship Lounge JFK med sembl. AA nya B77W mycket bra, och superservice här på JFK gör att vi tar en överraskningsdetour via DCA på väg till MIA för att hälsa på någon i kväll. Middag på PJ Clarkes, och lunch på Old Ebbitt i morgon.
 

Storsteffe

Medlem
Sitter i Finnair non-schengen lounge Helsingfors och väntar på avfärd mot Curacao, mycket trevlig lounge, den bästa jag besökt i Norden. Bra utbud med varma och kall mat samt anständigt utbud av dryck. Ljust och fint utan att vara för mycket Ikea. Tänkte skriva en recension men den finns tyvärr den inte upplagd ännu.
 

Senator

Moderator
Sitter i Finnair non-schengen lounge Helsingfors och väntar på avfärd mot Curacao, mycket trevlig lounge, den bästa jag besökt i Norden. Bra utbud med varma och kall mat samt anständigt utbud av dryck. Ljust och fint utan att vara för mycket Ikea. Tänkte skriva en recension men den finns tyvärr den inte upplagd ännu.
Storsteffe, när är du i MIA? Idag? sembl och jag kommer ner från DCA idag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen