Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i BAs First Class lounge på SFO nu. Hade hoppats att komma med planet 16:20 men det är helt fullt, så blir att åka med 19:45 istället om några timmar. Utbudet är okej. Neuilly champagne serveras. Bara JW Black, inte Blue som i Galleries First. Har rätt många timmar på LHR imorgon som jag tänkte spendera i Concorde Room. Ska bli kul att prova BA First i plats 2K på en 747.

Hälsningar från the Concorde Room på Heathrow. Min första gång här och det är helt klart mer folk och större än vad jag väntade mig. Min flight går om 6 timmar, så jag har ju en stund att prova på utbudet här. :)

Sitter i Concourse A i Dubai och inväntar flyget till Singapore med Emirates. Flighten från Köpenhamn var överbakad i Economy så det blev en Opup för oss bägge.

Lätt tillbakalutad i Emirates lounge i Bangkok med ett glas Moet & Chandon i handen. Om två timmar lyfter EK377 mot Dubai. Plats 1A i F-kabinen.

sembl blev rastlös i går medan jag var i Skåne. Så efter hemgång 02:30 i morse från Lunds AF, tog jag TF kl 08:00 till BMA. Hade för ovanlighet inte pass med. Landade 09:10, Sembl väntade med bil och hem till Vasastan för att hämta pass, ny skjorta, strumpor och kallingar. Hittade sista-minuten Club Europe till LHR för 2 400kr :) Så nu tar vi en morgonöl hos Menzies innan BA775 till LHR.. Lite crazy måste man kunna vara ibland :)

Hilsen fra den relativt nye Sala Montale loungen her i Milano (Malpensa Airport -B-pieren). Vidunderlig lounge. Lyst, rent, fantastisk vejr udenfor (3 grader, ingen vind, strålende sol). Udsigt til alle internationale fly der lægger til her udenfor glaspanorama. Masser af drinks og snacks, Fantastisk Spumante ("champagne") fra pinot Chardonnay druen. Man kan også købe sig ind i denne lounge for 35 euro.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen