Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utanför fönstret singlar snöflingor ner, sååå stämningsfullt, väntar på flyget till ett regnigt Stockholm. Hälsningar från en lugn SAS lounge i Helsingfors. Idag serveras en av mina finska favoriter, skogssvampsallad som på rågbröd blir en riktig delikatess. Trevligt att det finns glögg här också.

Inser att det var ett tag sedan jag flög från Luleå. Kände knappt igen mig här på flygplatsen efter ombyggnaden. Mot ARN med SK 011 strax.

Snabbt pitstop i SAS-loungen på ARN T4. Strax boarding till GOT med SK 165.
Lite Blossa vinglögg och pepparkakor som färdkost.

Då har man parkerat arslet i Emirates loungen i Bangkok, nära på 4h innan avgång. Ensam, trevlig personal och bra mat, men någon jädra businessresenär har pajjat massagestolen :(

Last edited by a moderator:
Jahops då var man i Hong Kong, loungen har tydligen stängt från 17:25-18:25. Promenera omkring lite medans. Flygresan hit var inte alls i samma stuk som tidigare, möjligt beroende på att flygtiden bara var 2 timmar. Nä ska man testa på riktig första klass ska man välja något annat. Tur att jag nu har 9 timmar på mig under nästa flygning som jag antar kommer bli bättre :)

Så här trevligt var det på JFK igår
a6ypege6.jpg

Ja, faktiskt! Blev lite stressigt då security var ovanligt segt. Tror att jag fick köa 40 minuter. Stackarna i slow track fick nog vänta dubbla den tiden.

Inte så exotiskt som många andra här, men är iaf på snabbbesök för ett glas rött och tanke ner mail i SAS lounchen på OSL på väg till exotiska HEL.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen