Executive lounge på GDN. Bekväm, och inte många gäster. Många sorters kall öl och snacks. Hann med en tidigare avgång hem, men nu är det tyvärr A319 och inte CRJ.
CPH SK Gold Lounge...
Varmkorv med bröd intages i sällskap av Tuborg Julebryg.
Internetuppkoppligen suger å det grövsta. Hur svårt ska det vara att få till en vettig lina?
SK Gold lounge, ARN, i väntan på SK 1048-kärran till KRN via UME. Smuttar på lite vitt vin i BC-hörnan just nu.
Finns blomkålssoppa här ikväll, så det kanske blir en portion om ett tag.
Skymtade en kille med BC-tagg modell liten som anlände just då vi rusade från loungen i CPH runt 16:45-snåret. Hann tyvärr inte hälsa. Någon som känner igen sig?
Sitter i SAS loungen i Köpenhamn. Idag fick jag köpa mig inträdet, eftersom jag reser i Sas Go, men det funkar. Lugnt och fint är det, än så länge, men kanske beror på att det är lördag. Serveras kycklingsoppa eller lite pastasallad med lax.
Äter lite oliver tillsammans med en San Miguel 1516 i Sala Vip, T3 på AGP, Malaga. En välförsedd lounge. Dock snålt med wi-fi, endast 15 min fritt. Jag har ju 60 min att fördriva i väntan på SAS till OSL.
Jag fuskar lite och skriver detta hemifrån. Ska strax ut till Arlanda för en flight till Prag via München med LH. Åker ut lite tidigare för att först spendera lite tid att titta på lite flygplan tillsammans med barnen. Så om 1.5hr sitter jag väl i SAS loungen skulle jag tro.