Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Silver Kris loungen på Changi, C sidan. Trevlig lounge med bra utbud av mat och dryck, dock ganska mörk inredning och ingen utsikt över rundat vilket är ganska tråkigt. :(
Snart avfärd till BKK med SQ 976, Orchid Spa för frun och mej väntar före avfärd med A380 i F. Livet är nog ganska bra ändå fastän man ej ser runway... :D

P_20131106_140620.jpg
Lika gott som d ser ut. :)

Sitter på Madrids flygplats i loungen... vad den nu kan heta. Ska iväg med SAS upp till Köpenhamn och sen vidare till Arlanda. Här iallafall är det lugnt. Inte så mycket folk... skönt. :)

Sitter i Swiss Business lounge i Zürich.
Väldigt mycket folk fast det var ännu fullare i Senator loungen.
På väg till Stockholm.:)

SAS Lounge på GOT. MarcusC dyker in om en timme för gemensam resa till FRA där Björnström väntar. Sen bär det av österut i Asiana F. :)

Sas Gold lounge i CPH på väg till Milan. Inga problem att gå till höger o upp för trappan med Plusbiljett. Drakarna lyfte inte på ögonbrynen. Då slapp jag debitera A3;-) David Måste missat er i GOT med några minuter, gick därifrån 12,25. Ha en underbar F! Prövar själv Plus för första gången. Snart är det väl förhoppningsvis min tur för en first First!
Jag har ett par timmar här i Cph så jag tänkte loungehpppa lite, har ett par Dinersbesök som kommer att brinna inne ändå.

Just avslutat 1 h massage i Thai Orchid Spa, mycket behaglig behandling, kan rekommenderas!
Nu softar man i 1st Class loungen, private room. :eek:

P_20131106_200211.jpg

3 h till avgång, skall bli trevligt å se om det blir lika bra som man inbillat sig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen