Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fuskar lite och skriver detta hemifrån....
Jeg gør det samme: Var i Kenya Airways nye lounge i onsdags. JKIA airport i Nairobi er under hurtig rekonstruktion og Simba lounge har renoveret de 2 tidligere "First Class" Lounges indtil de får bygget en ny. Loungerne mangler kapacitet (plads!), men der er rigeligt med mad og drikke. Internet ekstemt langsomt. Kenya Airways forsøger ved check-in at få Gold Card members til at kun at bruge cafeteriaet og blot give en voucher til en drink og mad/snack. Dette er uacceptabelt, men loungerne ved godt at de er "nødt til" at give guldmedlemmer adgang

Sitter i SAS Loungen i Bryssel och softar. Även den här gången köpte jag inträde. :) Tror jag läste om det här inne någonstans att man kunde det, tur för mig. :) Lugnt och fint är det, inte mycket folk alls. Själv ska jag iväg med saskärran upp till CPH, 17:30 och sen vidare till ARN.

Hälsningar från SAS Gold Lounge, CPH. Lätt sliten men belåten efter en fin flight från NRT. Bra och påpasslig service, men inga amenity kits - har SK slutat med dem på dagsflighter?

Sitter i SAS Loungen i Bryssel och softar. Även den här gången köpte jag inträde. :) Tror jag läste om det här inne någonstans att man kunde det, tur för mig. :) Lugnt och fint är det, inte mycket folk alls. Själv ska jag iväg med saskärran upp till CPH, 17:30 och sen vidare till ARN.

Men då var vi ju på samma flyg...jag reste i SAS Plus och ska också vidare mot ARN. Just nu i SAS-loungen.

Sitter i SAS Lounge Arlanda T4.

Precis hemkommen efter en fantastisk resa till Seoul och Hong Kong. Har betat av alla typer av kabinklasser denna långhelg - Business, First, ännu mer Business och First och nu sist SAS Plus. Avslutar med SAS GO till Göteborg... Slapp iaf mittenplats. ;)

Boarding 22:15.

Sitter i SAS Lounge Arlanda T4.

Precis hemkommen efter en fantastisk resa till Seoul och Hong Kong. Har betat av alla typer av kabinklasser denna långhelg - Business, First, ännu mer Business och First och nu sist SAS Plus. Avslutar med SAS GO till Göteborg... Slapp iaf mittenplats. ;)

Boarding 22:15.
Det var synd att ni har redan åkt hem. Själv åker jag till Hong Kong flygplats ikväll och flyga hemåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen