Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Sas lounge ARN T4, ser att de har lyxat till det med nudlar, kvällen till ära.

nudlar.jpg

Pannkakor till frukost i KLM Crown Lounge Schipol. Missade nästan flyget på grund av tågstrul. Väntar på LX737 till ZRH för vidare färd till Arlanda.

Sembl och jag är på besök hos BC hörnan i SAS Gold Loungen i Oslo på väg till Island. Hann med snabb kaffe i SAS Gold ARN loungen i morse, men ARN-OSL avgick från den kommunala flygplatsen i Uppsala a.k.a Arlanda F-pieren och i detta fall F39. Lååååååååång promenad från loungen därmed bara en snabb kaffe i morse. Nu har vi en timma här om någon är i loungen.

Har förflyttat mig till SWISS Senator Lounge A på ZRH. En behaglig flygning från Amsterdam, splitterny A320 med NEK och trevlig besättning. Var inte så glad över att sitta tillsammans med en skolklass, mycket stök och liv från dem. Idioten som satt bakom mig envisades om att ha sin smutsiga sko på mitt armstöd och vägrade flytta den trots att jag sa åt honom. Blir en liten snabbfrukost innan jag drar mig vidare till centrala Zurich.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen