Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Scandinavian Lounge ARN. Dricker cognac och Tuborg för att lugna ner flygrädslan. Sen blir det BKK via VIE. Jag är den enda med en BC-tag.

Nu blir det äntligen av mot varmare breddgrader! Sitter i Menzies lounge på Landvetter och väntar på KLM mot Amsterdam. Guldkortet har fungerat bra än så länge!

Nu är jag i KLM Crown Lounge i Amsterdam. Bra flygning med macka, juice och kaffe. Nu blir det några timmar här innan fortsättningen till Aten med KL1575

Ohh. Nu öppnade de en ny sektion i loungen. Är tre personer här inne jämfört med över100 där ute. Snart slår klockan Heineken!

Sitter på ARN T2 nu och försöker stressa ner lite. Otroligt frustrerande när man kommer tidigt (2,5h) till incheckningen och den inte är öppen! Nu har jag äntligen fått checka in och gjort det jag ska just nu, så jag kan slappa en timme tills planet går..

Kopplar av med en G&T på SAS Gold Lounge i Köpenhamn. Uselt med mat idag, och inga kycklingspett fanns på buffén. Glad att jag åt en falafel innan jag kom hit, för annars hade man svultit. Reser med lilla väskan idag så ingen BC-tagg, men jag kan finnas i hörnan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen