Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt ös hos Menzies på ARN T2. Hade varit suveränt om man uppgraderade standarden på T5:an till samma som här. På väg till LHR med BA775.

SL OSL, lugnt och stilla. Sitter i BC-hörnan. Det var en Väldigt lång kö till transfer-kontrollen, en, (av två), öppen. Tog ca.30 minuter. Många med kort transfer var vansinniga.

ANA Suite Lounge på Tokyo Narita.
Nu finns det 3 gäster här.
Mycket bra utbud.
Här är det väl Sake och japansk whisky som utmärker sig mest.
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Och här är planet jag ska ha nöjet att åka med idag på plats 1A.:)
En B777-300 ER.
image.jpg

Last edited:
SAS inrikeslounge Arlanda terminal 4. Kaffe och smoothie till frukost, men kunde man inte ställt ut lite bröd och pålägg också?

Lugnt i SL här i Oslo. I Businessloungen satt just inte någon.
Vidare till ARN med SK 1484 kl 18:20 och då blir det att lämpa bagaget på Arlandiahotellet, promenera genom duschen och sedan in till Monks på BC-träff.

Vi hamnade på bussgate här, så innan jag kom till loungen så var det ner-buss-upp-ner-upp-security-ner-upp. Och det mesta man gick var samma väg och tillbaka fast på olika våningar. Lite lätt hysteriskt... Ungefär som Wifi:ts på-av-på-av.. :rolleyes:

Snabb vända in i en ganska tom SL på ARN nu på morgonen. Träffade en kollega med fru som skulle till LHR, så vi satt och snackade en stund.
Rätt körigt vid Business/Gold-incheckningen, då ett helt rockband (Johnossi tror jag det var) lassade in gitarrer, högtalare mm för färd till MUC.
Nu blir det SK/Jettime till MLA! Sitter i Plus på 1D med en hel rad för mig själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen