Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har flyttat mig från SAS lounge till SQ First-loungen och sitter nu och laddar inför nästa flygning med ett glas skumpa. Fick vid transfer reda på att F LHR-NRT var full (likaså C) och då jag missat att boka plats (omedvetet, jag vet) blev det att sitta i mittsektion istället för fönster, tyvärr. Värre saker har hänt, skall nog få en hyffsad flygning ändå.

Fick vid transfer reda på att F LHR-NRT var full (likaså C) och då jag missat att boka plats (omedvetet, jag vet) blev det att sitta i mittsektion istället för fönster, tyvärr. Värre saker har hänt, skall nog få en hyffsad flygning ändå.

Ingen större fara då boxen man sitter i hos NHs uppdaterade 777or gör att det är väldigt svårt att titta ut ur fönstret. Njut av resan, själv är jag inte det minsta avundsjuk på dig ;)

Hälsningar från SAS Lounge ORD. Halvfullt, passar på att ta ett glas rött och lite oliver innan SK946 i Business.

Har nu anlänt Senatorloungen FRA A+ med bjornstrom. Haft en fantastisk resa de senaste dagarna! Lämnar FRA med LH 21:40, bjornstrom med SAS (en av de sist businessflygningarna?) en stund tidigare.

Precis checkat ut från hotellet i Dakar och upptäcker till min förvåning att kvällens besättning bor på samma hotell och sitter och laddar upp i lobbyn. Ska man gå fram och hälsa måntro? :)

IMG_8811.jpg

Precis checkat ut från hotellet i Dakar och upptäcker till min förvåning att kvällens besättning bor på samma hotell och sitter och laddar upp i lobbyn. Ska man gå fram och hälsa måntro? :)
Gör så. Man får alltid bättre service när man har haft personlig kontakt med besättning tidigare.
Det kan jag intyga om. ;)
http://www.businessclass.se/reserap...ga-till-asien-igen-med-miles-3.html#post16184
http://www.businessclass.se/reserap...s-bangkok-kuala-lumpur-bangkok.html#post97117

Japp, det brukar alltid jag göra. Är inte direkt ovanigt att man springer på crew tycker jag. Och som Dr Miles säger, servicen brukar alltid bli bättre. :)

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Hälsningar från loungen BCN Sala Pau Casals. 15 min gratis WiFi.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen