Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
CPH Apartment. Strålande sol över Kastrup. Atlantis Airways på plattan. En GT i glaset. Och en timme till boarding med BM1606 till Edinburgh.

image.jpg

LH SEN MUC. Två personer i F ikväll. Riktigt laddad, blir en stående flaska Krüg på bordet ikväll!

Hälsningar från den nya Aurora-loungen på ARN T2. Är på väg till BCN via HEL. Loungen är ett lyft jämfört med den i T5, men något ger ifrån sig ett störande högfrekvent oljud. Hoppas alla har en trevlig nationaldag!

Nu kan jag hälsa från Finnairs lounge på HEL. Blev op-up till C på flygningen hit. Trevligt att man direkt fått utdelning på sitt BAEC Guld.

Sitter med lite vin och paté vid Meeting Point i SAS Business Lounge på GOT. Skall bli skönt med några dagar ledigt.

Gjorde för en dryg timme sedan David ovan sällskap i loungen på GOT. Tack åter igen för gästningen! Gick och tittade på denna departures tavlan flera ggr under jag är var I loungen inga meddelanden dök upp bredvid min CPH flight sen när jag gick ut 15 innan avgång hade den direkt hoppat till final call! Fick en liten springtur och var sist på planet.

Nu har jag precis tagit världens mest urvattnade räkcocktail på caviar house & pruner på CPH. Det blir nog inget återbesök.

Gjorde för en dryg timme sedan David ovan sällskap i loungen på GOT. Tack åter igen för gästningen! Gick och tittade på denna departures tavlan flera ggr under jag är var I loungen inga meddelanden dök upp bredvid min CPH flight sen när jag gick ut 15 innan avgång hade den direkt hoppat till final call! Fick en liten springtur och var sist på planet.

Nu har jag precis tagit världens mest urvattnade räkcocktail på caviar house & pruner på CPH. Det blir nog inget återbesök.

Mycket trevligt att träffas. Lustigt nog fick jag också Final Call på väg till London. Var ute i god tid tyckte jag men det hade skett gate-byte och de drog igång boarding tidigare än annonserat. När jag kom fram 16:10, boarding enligt schema startade 16:15, var det final call och gaten var helt tom, två bussar hade redan gått. Jag var dock inte sist utan vi var runt 20 pers som tog sista bussen ut på plattan. Bra flygning f.ö. Sista chansen till riktig C på MD-8x för min del.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen