Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Olika är lounge världen...prövar AF lounge terminal 2G på CDG. Får mig tycka SAS inrikes lounge på Arlanda är en First Class lounge jämfört med denna...

Last edited:
Detta för att tjejen i Mahe inte fixade 4 segment på en bagagelapp

Det där påminner mig om att united bagage tags inte klarar av fyra rader (vilket t.ex. sas gör) utan när man ska ha 4 destinationer så blir det två stycken taggar på samma väska. den ena slutar med att jag ska till "CONJ" och sen fortsätter det på den andra.

Qantas lounge i ADL på väg mot ARN. 380 från MEL till LHR. Upper deck Rad 8. Tackar, tackar!

ANA lounge, NRT...
Ett glas bubbel i väntan på boarding till BKK med TG 667 och A380 i F. Begriper inte varför man ska från ett flyg till ett annat genom security. Tror de man har lekt kärnfysiker på vägen hit, eller? Ingen fast track heller att erbjuda. Nåja och whatever...
Härlig flight hit med ANA! Jag fick dock sova lite längre än planerat, så jag är rätt yrvaken just nu. ANA is the shit! Åk ANA! :D

Sitter på inrikes terminalen I Krakow. ARN T4's Lounge är större än den här terminalen!

Dock snabbt och fritt wifi ;)

Hälsning från Thais Royal First Class Lounge på BKK. Har ätit en svampsoppa samt lite anka och smuttar nu på ett glas Moët.
Lite sliten eftersom det blev dåligt med sömnen inatt. Jag slocknade sittandes på planet från Tokyo igår. Så fort jag hade ätit så var det ridå.
Kom hit ut lite senare än planerat därför, så nu hinns ingen 60-minuters massage, men jag får väl ta den på hemvägen då...
Boarding till SYD om en knapp timme.

Fan Rob74 att du skulle iväg redan kl 18. För just nu sitter jag och har det ganska bekvämt i Thais Royal First Lounge här i BKK. Känns som det är galet mycket folk i loungen, men över hälften är personal så det gör att loungen i sig inte ens är halvfull.

Finns det någon *A lounge på LPA för reguljär pax?
Bästa sättet att ta sig från LPA till Play Ingles om man kommer med reguljärt?

Livet är orättvist, här undrar man om LPA , när vissa sitter i Thais Royal First Lounge i BKK!
Varför är livet så orättvist, vissa sitter och väljer olika Champanger min enkla undran vilken Cola har dom Pepsi, eller-Coca-Cola på LPA om det nu finns någon lounge!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen