Sitter själv i Thai loungen i BKK. Den som är nära C armen. Väntar på avgång till BNE på det magiska klockslaget 2359. BC taggad på gul Red Oxx väska
rusade och kollade i båda loungerna vid C piren men ingen ACervin men sprit finns det alltid något.
Sitter själv i Thai loungen i BKK. Den som är nära C armen. Väntar på avgång till BNE på det magiska klockslaget 2359. BC taggad på gul Red Oxx väska
Haha, jag har suttit där så många gånger och inte upptäckt duscharna.Sitter du i First Class delen eller i Businessdelen? Vill man komma åt FB måste man köra ett VPN. Dock har de blockat PPTP, så man måste ha något annat, exemeplvis OpenVPN eller L2TP.
Aha då satt du ju i stora loungen. O jag rusade bort o kollade båda vid C-piren. Ja ja vi gör ett nytt försök en annan gång.
Edit:// Jag kortbyxor aldrig på en flygplats det går fet bort. Däremot nästan alltid en GTOch när det var som mest spännande o få till en miniträff så började det trådlösa strula.