Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näe, det tar ju dessutom 3h från FCT! Så det är nästan inte värt det. Jag vet inte vilken modell Avis hyr ut, men jag misstänker att det inte är värstingmodellerna. Om det inte är det, så har jag ungefär lika rolig bil hemma numera, så jag skulle nog inte heller få för mig att hyra en porsche igen.

Näe, det tar ju dessutom 3h från FCT! Så det är nästan inte värt det. Jag vet inte vilken modell Avis hyr ut, men jag misstänker att det inte är värstingmodellerna. Om det inte är det, så har jag ungefär lika rolig bil hemma numera, så jag skulle nog inte heller få för mig att hyra en porsche igen.
Fast det ingår ju bara150 km så drygt en timme hade räckt om man inte råkar hamna i stau ( köer)

De har fina rutter de föreslår att man kör. Jag tror det tar mer än en timme. Att bara köra 150km på Autobahn har jag gjort, så skulle jag hyra en sportbil igen, så blir det småvägar. Men, som sagt, min SAAB 9-3 TurboX med 295HK rör rätt bra på sig den också och den är skitkul på slingrig väg.

Novialoungen på CPH nu. Efter att inte ha kunnat checka in på nætet blev det SAS Go premiær på plats 19B. Næsta plan ær førsenat så nu blir det lite vænt.

Två plan till Irak var kraftigt førsenade på ARN vilket fick till føljd att en del passagerare var upprørda. Såg en man skrika åt personalen på bolaget och han børjade sen dunka med næven på disken. Jag tror det lugnade ner sig redan innan skyddsvakterna kom førbi men stæmningen lær inte vara så god kring de hær flygen nu.

Två plan till Irak var kraftigt førsenade på ARN vilket fick till føljd att en del passagerare var upprørda. Såg en man skrika åt personalen på bolaget och han børjade sen dunka med næven på disken. Jag tror det lugnade ner sig redan innan skyddsvakterna kom førbi men stæmningen lær inte vara så god kring de hær flygen nu.

Denna scen har jag sett ungefär varannan gång jag flög inrikes i Kina. :eek:

Royal Orchid Launge på Kansai International Airport på väg till Bangkok nästa.
Hade hela övervåningen för mig själv på vägen hit med Lufthansa.
Första gången jag såg en annan passagerare var.i Osaka.
Det såg så trångt ut där nere.;)
Nu har jag miljökompenserat för att jag åker tåg till jobbet varenda dag.;)
Trevlig lounge denna med.
image.jpg
image.jpg

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen