Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
CPH just nu, sitter folk kring BC-bordet men min intuition säger att de åtminstone ej hör till forumets mest aktiva postare. Kylen är fylld med dansk påskbrygd men jag avstår nog det efter att ha anlänt med semi-fakiren från ARN...

Evergreen loungen i TPE. Det är denna lounge man får tillgång till om man flyger OZ från TPE. När jag kom hit för 1 timme sedan var det endast 1 person i hela loungen. Nu är det ca 20 personer.
Riktigt stor och trevlig lounge med bra utbud av dryck,mat tilltugg.

American Airlines Flagship Lounge JFK T8. Ja, vad skall man säga... Lugnt, ok frukost, bra vyer över flygplanen som står ute. Men att detta skall kännas exklusivt för Int'l F passagerare, nja...

American Airlines Flagship Lounge JFK T8. Ja, vad skall man säga... Lugnt, ok frukost, bra vyer över flygplanen som står ute. Men att detta skall kännas exklusivt för Int'l F passagerare, nja...
Känns nog mer exklusivt för passagerare som är vana vid amerikanska inrikeslounger och inte vid t ex BAs lounger.:) Själv tycker jag att Flagship Loungerna känns rätt jämbördiga med Scandinavian Loungerna, fast det är mindre folk i FL

Jag tog ett snabbt besök på SAS Scandinavian Lounge på Arlanda. Jag passade på att signera på boken.
På väg ut från loungen sa en av SAS personalen "Nämen, du är doktorn. Vad hette det, doktor...".
Ja, Dr. Miles.

Jag trodde inte att jag skulle bli kallad doktorn utanför BusinessClass.se kretsen, måste jag säga. :eek:

Sitter LH CDG business loungen eftersom SEN loungen är tillfälligt stängd. Kalt och tråkigt i källaren, kanske skall kolla in "nya" (well, för mig) SAS loungen på satellit 7 istället... men då måste man igenom security på satellit 7och sedan återigen security på satellit 6 för att komma tillbaka. En annan gång.

Asiana First lounge i Seoul. Precis i detta nu rullade deras B747 in till gate 41, planet som ska ta mig till Frankfurt om 90 minuter.

Hälsningar från Shanghai Airlines Lounge No 77 på PVG. Det tog en timme att fixa allt efter ankomst från HKG. Nu ska det bli skönt att boarda SK till CPH.

Hälsningar från Finnair Business Lounge (Schengen). Snart avgång till GOT. Blev tyvärr inte den nyare interiören till och från CKG utan vi fick klara oss i 340:eek:r med den gamla 2-2-2-konfiggen. Annars nöjd med vad Finnair levererade men så var vi 5 resp 6 pax i C.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen