Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igorius, fick du en OpUP på resan ner?

Stämmer bra! Eco var överbokat, och ett annat par hade också våra exit row-platser på boardingpassen. Vi kom med det kreativa förslaget att alla problem skulle vara ur världen om vi flyttades framåt, och det gick vägen efter att crew sprungit fram och tillbaka några varv. Första op-upen någonsin för min del - tackar EBG-sambon för det! ;)

Skulle nog säga att du har det minst lika bekvämt i Economy där du tillskillnad från Business har en vägg att sova mot. Usel recline i stolarna och ett fotstöd byggt för pygméer.

Första op-upen någonsin för min del - tackar EBG-sambon för det! ;)

Hur blev det förresten med poängen för den resan. Har de trillat in än?

Precis slagit mig ner (igen) i SAS-loungen på LHR och äter lite frukost. På väg hem mot GOT igen med SK524. Jag har faktiskt inga problem med LHR som flygplats alls.

Jag sitter i SAS-loungen på CPH. En del inställda flyg (RIX, AAL, WRO, AMS), så min LPI-CPH-WRO blir LPI-CPH-MUC-WRO. De kan tydligen inte avisa i WRO för tillfället.

Thai loungen i HKG efter att ha besökt Philippine Airlines lounge i MNL och Uniteds lounge här i HKG. Nu bär det hemåt med Turkish med en kraftig förkylning i bagaget. Man blir lite nojig av alla som scannar efter folk med feber. Håller mej bakom min långa son och försöker se oberörd ut. :)

Sitter på MHQ och väntar på FlyBe avgången till HEL, sen igen... Förra gången va den oxå sen, suck. Hilton Helsingfors airport väntar.

Sitter i Koru Club på DUD och väntar på flyg till WLG. Har haft fem trevliga dagar i Dunedin. Inte världens bästa väder - lite som svensk sommar. Men det var kul att träffa kollegan här. Tog tillfället i akt att promenera upp och ner för världens brantaste gata! Lite trött idag efter gårdagens middag mm, så nu var det gott med frukost och kaffe. Ska till Melbourne idag och landar där vid 21 ikväll.

Koru Club, WLG denna gång. Äter lite varm pasta till lunch. Lugnt här...
Snart boarding till AKL. Sitter med finfin utsikt utöver plattan. Åkte propellerkärra hit och vi flög inte så högt, så det var fin utsikt hela vägen hit.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen