Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Erik synd att vi missade varandra. Satt på 01D på vägen över.

Just nu i SQ first lounge. Liten trevlig lounge det bäst just nu är att den är i det närmaste folktom. Skall nog kunna slå ihjäl några timmar här innan det är dags att dra vidare till BKK

Sitter nu i Cathay Pacific The Wing i Hong Kong.
Träffade Mr. Chefredaktör Jacob för en stund sedan. Han försökte få in mig i AF/KLM-loungen trots att jag varken har status eller än mindre biljett i SkyTeam idag. Detta fungerade tyvärr inte och denna afton går till historien som den första i Jacobs liv när han är i HKG utan att ha besökt en lounge, korrekt Jacob? (Ok, du var inne i China Airlines loungen, men bara för några bilder).
Ja det var lite bittert. Jag tror dessvärre tjejen i receptionen hade rätt, gästen måste också flyga Skyteam, men det är ändå en rätt fånig regel. Men nu har jag lärt mig att man kan dricka öl utanför loungerna på Chek Lap Kok också, det var ju en upplevelse det med.... :p Kul att ses!

Sitter i Scandinavian lounge på ARN och väntar på kvällens nattresa mot Djibouti med Ethiopian via Cairo och Addis.
En nätt liten tripp i economy class på en 737, funderar över hur benen kommer att må under morgondagen på jobbet :eek:

Sitter i Scandinavian lounge på ARN och väntar på kvällens nattresa mot Djibouti med Ethiopian via Cairo och Addis.
En nätt liten tripp i economy class på en 737, funderar över hur benen kommer att må under morgondagen på jobbet :eek:

Finns nog ett gäng här som kan svara på det ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen