Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Air China Business class i T2 på PEK. Väntar på JS152 (Air Koryo) mot FNJ (Pyongyang). Blir med andra ord offline till den femtonde.

Sitter i United loungen på NRT. Stor och trevlig lounge med bra utsikt. Ska jag även testa ANA's?

Bytt till ANA. Mycket bättre utbud men United hade bättre utsikt och var mycket lugnare.

Sitter nu i Cathay Pacific The Wing i Hong Kong.
Träffade Mr. Chefredaktör Jacob för en stund sedan. Han försökte få in mig i AF/KLM-loungen trots att jag varken har status eller än mindre biljett i SkyTeam idag. Detta fungerade tyvärr inte och denna afton går till historien som den första i Jacobs liv när han är i HKG utan att ha besökt en lounge, korrekt Jacob? (Ok, du var inne i China Airlines loungen, men bara för några bilder).

Har nu en liten timme i SL på CPH innan avgång med SK1444 till GOT.

Har haft en trevlig, om än lite kall, helg i Köpenhamn. Bodde på Marriott och fick uppgradering till exec floor med utsikt mot vattnet och såklart access till exec-loungen. Nu är MegaBonus vintern 2012 säkrad med flera dagar tillgodo. :)

Tjejen i front desk som checkade ut mig visade sig vara lite av en plane spotter och vi diskuterade nog flygplan och annat reserelaterat i en halvtimme. Tur att jag var ute i god tid. :)

BKK, jag sitter i den stora loungen i D-piren. Orkar inte hoppa runt, det är för tidigt. Snart är det boarding på A380'n som ska ta mig till HKG i C :).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen