Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
BA Galleries First LHR. Ja vänner, ibland hjälper det inte om man har 1500+ flighters erfarenhet :mad: Riktigt klantskalle misstag av mig i morse. Min klocka var 5min sen så vi kom till gate 10A 3min för sent, och BA hade stängt flighten till ARN. Detta var en buss gate, och det var inte så mycket att göra.

Sitter nu med en halv-frustrerat snart 14 åring, tur man kan hyra film på iTunes :p

Dock visar det åter att ärlighet funkar i längden. Gratis ombokning till nästa möjliga flight då jag förklarade att detta var 100% mitt fel, och inte BAs fel. Farbrorn hittade platser på BA780 klockan 13:30 men har redan talat med back office om oss gällande BA778 som går 11:30. Tyvärr verkar det vara 0% att vi kommer med BA778. "Mr. Senator, I will not charge you for the rebooking Sir".

Lärdom att inte köra så tight nästa gång :p

och nu sitter jag i THAI Royal Silk Lounge på C piren i Bangkok.
THAIs huvudloungen var mycket folk då både ANA flight till Tokyo och Lufthansa flight till Frankfurt var försenade. Därför flyttade jag mig till den här loungen.

Jag har missat deadline av Spa loungen så blev det ingen massage.

Islatte-tricket fungerade även här och de hade riktigt kokt vatten till jasminte, bra gjort THAI!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen