Ett rekordsnabbt besök i Sas Business lounge GOT. Hann få i mig en kopp svart, en smoothie och lite pålägg. Missbedömde kön i security lite så det blev lite stressigt när det står icke-BC.se- folk framför en
En mycket tyst och lugn SL CPH denna lördag eftermiddag. Sitter och skålar med min bättre hälf och passar på att nämna för henne att BC.se firar 1 år idag... Hon fattar ingenting
Påväg till Shanghai (PVG) med SK997 klockan 1825.
Önskar all en riktigt bra lördag kväll och passar på att gratulera BC.se på födelsedagen. Hipp hipp Hurra!!!
Jag var i SAS SL på ARN T5 tidigare idag, glömde skriva det. Sen tog jag bussen från 10C till T2 så nu har jag varit på T2 och T3 för första gången. Sitter nu i SAS T4 inrikes loungen och konstaterat att man hinner med en massa saker om man är en hel dag på Arlanda, särskilt mycket när det åskar och ser ut som vattenfall utanför
SEN Munich G25, tyvärr är SEN cafe stängt pga bayerska semestern? Annars är det en favorit, "vanliga" SEN får duga, helt ok utbud så här tiog eftermiddag, hyfsat mycket folk. Blir en cappucino och lite brut.
Loungen pa EWR. Har haft med TSA att gora. De var ratt otrevliga efter att jag begart en supervisor. Supervisorn borjade prata om torn som fatt flygplan i sig och att Europa blir invaderat med jamna mellanrum.