Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i JAL lounge på HNL. Magert utbud och oinspirerande miljö. Dock är här i alla fall väggar och AC i loungen :). Stora delar av HNL kör på i lokal semi-utomhusstil.

Hoppas NZ levererar bättre utbud i AKL om ca 12h...

Sitter i JAL lounge på HNL. Magert utbud och oinspirerande miljö. Dock är här i alla fall väggar och AC i loungen :). Stora delar av HNL kör på i lokal semi-utomhusstil.

Hoppas NZ levererar bättre utbud i AKL om ca 12h...

Och nu var det bevisat (*A och NZ lounge)... utbudet i AKL är väsentligen bättre... Så är man tillbaka på banan igen!

Ja, NZ lounge i AKL är helt OK.
Generellt så tror jag att NZ har rätt bra standard på sina lounger.

767-300 på den rutten eller ?

Last edited:
Sitter på TXL som kan vara topp 3 på mest efterblivna flygplatser i Europa listan just nu. Wifi fungerar bara i telefonen, busstransfers på i princip samtliga avgångar, råkade gå in genom security vilket betyder att det inte finns någon lounge (eller finns inte nånting förrutom an "taxfree"), helt urspårat gate/pir system vilket gör att folk konstant tycks missa sina flighter och står och bankar på gatedörrarna då det inte finns nån personal tillgänglig. Urk, tur att dom stänger den snart.

Sitter på DY3660 och passerar just nu Pyrenéerna. WiFi fungerar OK men det är för tungrott med bilder. Full flight. Ser fram emot sol och värme.

Sitter på DY3660 och passerar just nu Pyrenéerna. WiFi fungerar OK men det är för tungrott med bilder. Full flight. Ser fram emot sol och värme.

Sitter i Business loungen på Arlanda eftersom SL var stängd. Det är inte mycket folk så det verkar bli en lugn väntan innan planet till Chicago avgår. Det är en full flight med enstaka lediga platser i C.

Sitter på Menzies Executive Lounge i T5 vid F26 och slappar. Båda flygen till London LHR/LCY är sena med 2h då de tydlgen kom in sent och crew måste vila. Detta är nog första gången för mig på BA iaf.

Sitter i CPH SAS lounge och väntar på kärran mot WAW.. Såg just att det inte går att se här när ett inlägg är skrivet.. Hur skall jag då kunna veta om någon av er andra sitter här?
Mån, 23 Juli, 08.34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen