Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i en av de bästa loungerna jag vet: Vardagsrummet. Just nu med en kopp härligt nybryggt, färskmalet kaffe och med lite andra godsaker.

Men det är klart, hade hellre vart på väg mot LHR...

Trevlig fredagkväll alla!

Man uppskattar verkligen priority lane i BKK. Runt 5 minuter tog det att komma ut. Det var skillnad i går när jag kom tillbaka från SGN med Air Asia. Ska nu njuta av två ben i nu med CX (BKK-HKG-MXP) och sedan blir det två AZ innan landning i PMO i morgon. Försökte få min väska hela vägen och tjejen i disken försökte verkligen få den hela vägen, men två ben med AZ. Ställde till det. Dagen övriga höjdpunkt var att jag råkade få reda på att Salvatore Ferragno hade 50% på sidenscarfs. Så i stället för att etala en en Thailändsk månadslön räckte det med en halv. Så både jag och frun kommer att bli glada:D

Sitter i SAS Loungen på LHR, rätt så mycket folk, slut på tallrikar o.s.v.
Bra mat! mycket sallader och en underbar Waldof sallad.
Leif GW Persson talar i telefon så det ekar i hela loungen!
SK 532 ser ut att gå i tid.

Last edited:
Sitter på Menzies Executive Lounge ARN och inväntar AY646 mot HEL. Därifrån bär det vidare mot Delhi och ett par veckors semestrande i Rajasthan - varmt och skönt!

Concorde, bjornstrom, Roger J, Kricka, sunkan och jag(AHO) sitter i BAs Galleries First och njuter trevliga loungen.
Vi åker med BA786 mot Stockholm.

Galleries Club South på LHR T5... Mättnadskänslan efter "lunchen" på Gordon Ramsay's Plane Food börjar släppa. 5 förrätter gjorde sitt. Rätt bra portioner där... Snart dax för boarding till ARN.

Sitter i Senator Loungen i FRA B gate, ska med OZ till ICN i F och sen vidare till NRT i C (sista BD Award resan)

SAS i OSL kunde inte skriva ut boardingpass för OZ sträckorna, det kunde inte LH heller och Fraport har stängt så det blev tvärstopp i lounge entrén först men när jag frågade i Fraports infodisk så ringde dom några samtal och sen var jag välkommen.
Mannen i infodisken sa att vi kan inte låta första klass passagerare vänta på McDonalds:)

Last edited:
Kommer att finnas i Loungen på LHR T5 Galleries South torsdag mellan 15-16. Bäst för dem att de fyllt på glass. Annars kommer jag att skriva ett surt mail.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen