Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS i OSL kunde inte skriva ut boardingpass för OZ sträckorna, det kunde inte LH heller

SAS på ARN kunde skriva ut boardingkort när jag flög OZ till ICN. Visserligen samma boardingkort som mitt SAS-flyg till LHR, och vid gaten i LHR fick jag ett nytt, men det var tillräckligt för lounge-access.

Sitter på ARN vid gate 43 och väntar på boarding på SK 1044 till KRN. En härlig helg i London/Farnborough och Stockholm är slut och det är dags att återvända till verkligheten igen.

SL i CPH för färd mot PVG och senare till PEK. Ganska mycket folk och trögt internet men nu börjar det ordna upp sig.

Sitter i Admirals Club D15 på MIA i väntan på flighten till MCO. Hade en mycket behaglig resa hit i WT+ på BA205!

Lugnt och skönt i loungen och fick hela 6st drinkbiljetter, nytt rekord.

Sitter i Air China loungen på BJS/PEK och väntar på avfärd mot SIN.

Den absolut fuktigaste flygplatsen jag varit på men trevligt utbud av mat i loungen.

Godmorgon. Från SAS Landvetter Lounge, inte helt sommarstilla ändå..sisådär 10pers, dax för hopp till CPH och sen ett besök på Scandinavian loungen..innan man drar vidare till DBV.

CPH Business Lounge, Scandinavian lounge sommarstängd :(. Ganska mkt folk på nedervåningen, men uppdukat enligt Scandinavian konceptet. Toksegt WLAN idag. Ser ut som EWR är cancellerad, och IAD försenad idag också.

CPH Business Lounge, Scandinavian lounge sommarstängd :(. Ganska mkt folk på nedervåningen, men uppdukat enligt Scandinavian konceptet. Toksegt WLAN idag. Ser ut som EWR är cancellerad, och IAD försenad idag också.

Va? Har dom stängt av övervåningen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen