Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter bra. Jag kommer troligen att sätta mig i nedre delen av loungen och jag ska försöka ha min BC-tag väl synlig.

Det var stängt där i T4 när jag var där i fredags, men det stod kanske 9/7 och inte 4/7 som jag läste på skylten.

Den där skylten var ganska förvirrande. Det stod 4/7 på svenska och 9/7 på engelska (och tvärtom hur länge de har stängt, 4/8 resp. 9/8).
Jag chansade och kände på dörren och när den var öppen gick jag vidare.

Det riktiga bör vara 9/7-4/8 mtp veckodagar etc. och att de öppnar igen söndagen 5/8.

Men kul att man träffade dig, såg dig när du gick ombord med du hade tagen åt fel håll så jag var inte 100% säker och ville inte tränga mig ner i gaten :)

Detsamma :)

Flyger till CDG med SK565 imorgon. Är det någon som vet om jag har tillträde till SAS BL väl i Paris (dvs. efter flygresan) när jag ska vidare med ett tåg (TGV) ett antal timmar senare?

Flyger till CDG med SK565 imorgon. Är det någon som vet om jag har tillträde till SAS BL väl i Paris (dvs. efter flygresan) när jag ska vidare med ett tåg (TGV) ett antal timmar senare?
Regelmässigt har du inte tillträde. Dessutom undrar jag om du praktiskt kan nå loungen eftersom den numera ligger efter säkerhetskontrollen i satelliten.

Regelmässigt har du inte tillträde. Dessutom undrar jag om du praktiskt kan nå loungen eftersom den numera ligger efter säkerhetskontrollen i satelliten.

Tack, det var som jag trodde. Då blir det smärtsamma två timmar i Terminal 1. Får väl ägna mig åt att åka rulltrappa och kolla lite på plan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen