Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett glas skumpa i Singapore airlines silverkris lounge på HKG. Ganska mycket folk men långt från fullt. Inga problem att komma in med CA-guldkort och ekonomibiljett och polaren som är med skall inte med samma flight men ingen kommentar om det.

ska försöka ta mig in i SL på T5 innan jag flyger till Luleå vid 19:55 ikväll, någon som är där idag?

Spanar ut över plattan från Servisair Wilmslow Lounge, MAN. Mest charter och LCC här, men för egen del väntar SK2550 mot ARN efter en weekend i denna (förvånansvärt) trevliga stad. Inga klagomål på SK-flighten hit (i C) i fredags. Det mousserande vinet som ersatt champagnen var drickbart, maten helt ok och servicen korrekt. Hoppas nu på en trivsam hemresa!

Jaha då var man i sas sl i terminal 5 påarn. inga problem att komma hit förutom en jobbig tant som trängde sig i kön till disken när jag skulle hämta mitt boarding pass...

Sitter i det tysta rummet i de oranga stolarna närmast tv apparaten som visar tennis om någon vill säga hej....

Sitter också i SL på ARN T5. Du lyckades alltså smita förbi mig mry. Jag sitter i de blå sofforna, rakt fram till höger när man kommer in...

Det var stängt där i T4 när jag var där i fredags, men det stod kanske 9/7 och inte 4/7 som jag läste på skylten.

Men kul att man träffade dig, såg dig när du gick ombord med du hade tagen åt fel håll så jag var inte 100% säker och ville inte tränga mig ner i gaten :)

Nyss hemkommen från London. Det var mycket folk i London Lounge och det kanske delvis beror på att Silver Kris Lounge är stängd för renovering.

Nästa vecka blir det ny Londonresa. Oerhört taggad.

Godmorgon från SAS SL CPH. Full rulle här. Dricker lite kaffe och betar av mail i väntan på SK1685 till Milano.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen